REKLAMACJA NAJSZYBSZY SPOSÓB zgłoszenia w IAMED NATURALNIE ZDROWO SZCZĘŚLIWIE
1.KORZYSTAJĄC Z POMOCY IAMED przez pobrany formularz
Korzyści
- najszybszy i najłatwiejszy sposób zgłoszenia reklamacji;
- wszystkie informacje uwzględniasz bezpośrednio w formularzu dobrze opisujesz a my nie musimy dopytywać i prosić o przesłanie dodatkowych dokumentów;
- odsyłasz do nas dobrze zapakowany produkt kurierem na adres serwisu(IAMED Serwis ul. Śliwkowa 30 55-080 Smolec), chcesz go dostarczyć paczkomatem Inpost, też nie ma problemu wyślij go do paczkomatu o numerze: SMC01A pod adresem 55-080 Smolec ul. Bukowa 1 obok apteki.
2. BEZPOŚREDNIO U PRODUCENTA
- postępujesz zgodnie z kartą gwarancyjną
- nie zapomnij dołączyć dokumentu zakupu
- dobrze zapakuj towar i nadaj go kurierem na adres wskazany w gwarancji
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź, czy ktoś nie pytał o to samo
1.Jak przebiega proces reklamacji w IAMED Naturalnie Zdrowo Szczęśliwie?
Wypełnij formularz i wyślij (jest to najszybszy sposób zgłoszenia reklamacji:).
2. Do Twojego zgłoszenia zostanie przypisany opiekun, który osobiście będzie zajmował się Twoją sprawą. W ciągu kilku dni opiekun skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły rozwiązania Twojego zgłoszenia.
3.Która droga reklamacji jest szybsza?
Szybszą drogą reklamacji dla niedziałającego produktu jest zgłoszenie reklamacji bezpośrednio u producenta. Dla innych problemów z produktem czy data dostawy i usługi, zgłoś reklamację bezpośrednio w IAMED.
4.Jak długo trwa proces reklamacji?
Reklamacja z tytułu gwarancji u producenta jest szybszą formą. Gdy pośredniczymy w niej jako sklep, ten proces się wydłuża o dodatkowe dni. Naprawa trwa tyle, ile określił producent w karcie gwarancyjnej, ale z doświadczenia wiemy, że średni czas wynosi 12 dni.
Zgodnie z przepisami dla zgłoszeń z tytułu rękojmi lub niezgodności produktu z umową, mamy 14 dni kalendarzowych na samo rozpatrzenie - w ten czas nie wliczamy naprawy czy wymiany produktu. Cały proces trwa średnio 17 dni.
5.Jakie są rodzaje reklamacji?
Masz możliwość wyboru jednej z dwóch reklamacji: reklamacja z tytułu gwarancji u producenta oraz reklamacja z tytułu rękojmi (lub niezgodności produktu z umową) u sprzedawcy. Obsługujemy oba rodzaje reklamacji.\