Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Poniedziałek-Piątek 8.00 - 16.00 Kontakt: 502787505 [email protected]
Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Proces składania reklamacji, które zgłosili Państwa klienci:

Proszę o zgłaszanie reklamacji na produkt w postaci mailowej na adres [email protected]

W zgłoszeniu proszę opisać powód reklamacji oraz wkleić zdjęcie wady lub powodu reklamacji wraz z dokumentem zakupu klienta i danymi kontaktowymi do klienta.

W razie potrzeby proszę odesłać produkt wraz z nr zgłoszonej reklamacji na adres:
IAMED
ul. Śliwkowa 30
55-080 Smolec.

W przypadku uznanej reklamacji w pierwszej kolejności wymienimy towar na wolny od wad, naprawimy lub w uzgodnieniu z klientem obniżymy jego cenę. Jeśli naprawa lub wymiana na nowy produkt będzie niemożliwa lub wymagać będzie nadmiernych kosztów, wystawiona zostanie korekta faktury sprzedażowej lub dokonany przelew pieniężny na wskazane konto.

Jeśli reklamacja wiąże się z odesłanie nowego lub naprawionego produkt zostanie on odesłany na wskazany przez Państwa adres lub dodany do kolejnego zamówienia opisem- Reklamacja. Jeśli nie ma podstaw do przyjęcia reklamacji produkt zostanie dodany do Państwa kolejnego zamówienia z opisem: "Reklamacja".

Nie są przyjmowane reklamacje za pobraniem. Nie wypłacamy gotówki w przypadku uznania reklamacji.

Zapytania odnośnie reklamacji możecie Państwo kierować na maila: [email protected].pl. W sprawie rozpatrzenia reklamacji kontaktujemy się z Państwem na wskazany w protokole reklamacji numer kontaktowy.

W przypadku niekompletnych przesyłek hurtowych: Reklamacje od niekompletnych dostaw składać można do 2 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki na maila [email protected]

UWAGA! Prosimy o przesyłanie reklamowanych artykułów po wcześniejszym wyczyszczeniu ich i osuszeniu – produkty brudne, zaniedbane i niewyczyszczone nie będą podlegały reklamacji.

Witryna stworzona na platformie